.

uz zase postava

29. května 2010 v 12:43 | www.bravogirl.cz |  Co se jinam nacpat nedalo
Bleskový efekt pro tebe! Malé špíčky na bocích? Nafouklé bříško a pár pneumatik? My ti prozradíme, jak snadno můžeš na těchto místech zhubnout!

Co opravdu pomáhá?

Promasírování

Masáží podpoříš dobré trávení. Mezi palec a ukazováček naber trochu kůže, jemně ji vytahuj a zase pouštěj. Tahle tahací masáž napne vazivovou tkáň, a to i po stranách. Zkoušej to denně tři minuty.

Krémování

Krémy proti celulitidě kůži napínají a vyhlazují díky speciálním látkám, jako je například kofein. Nebo můžeš taky použít zpevňující tělový krém. Žhavý tip: vmasíruj si krém a pak si přes břicho omotej potravinářskou fólii. Díky teplu, které tímto způsobem vznikne, se působící látky dostanou do kůže snáz. A ztratíš tím taky trochu vody a automaticky budeš působit štíhleji!

Tajný tip

Zázvor je dobrý na správné trávení a zároveň odvodňuje. Sklenička obyčejné vody (nebo horké) s pár plátky zázvoru a trochou citronu
po ránu je tip na ploché bříško!

Konec nadýmání břicha!

Na vině je špatná kombinace jídel. Když například kombinuješ ovoce a k němu mléko, dochází k pomalejšímu trávení a tvé břicho se začne nadýmat. To samé platí také pro celozrnné věci s cukrem (například chleba s nutelou). Pomůže fenyklový čaj!

Pití vody

Minimum jsou dva litry denně. Ale jestli chceš mít ploché bříško, měla bys pít ještě víc. Protože když budeš hodně pít, bude se tvé tělo líp čistit, a můžeš tak i potlačit hlad.


Stop! Sušenky jsou sice dobrota, ale taky pěkná kalorická bomba.
Zkus radši ovoce, jestli máš chuť na sladké!


Nápoje pro štíhlou linii

Brusinkový džus čistí svými antioxidanty močový měchýř, ale umí taky z těla vyloučit přebytečné tekutiny. Stačí tři skleničky denně. Na zeštíhlení působí taky tomatový džus. Nejlepší bude, když budeš pít po dobu dvou týdnů denně jednu skleničku rajčatového džusu. Nechutná ti to? Tak si ho zkus opepřit nebo přidat tabasco a hned tě zahřeje i zevnitř!

Sportem ke zdraví

Hlavním klíčem k úspěchu je ale samozřejmě pravidelný pohyb. Ideální jsou 4 hodiny pohybu za týden. Nejlepší a nejúčinnější je každý den půl hodiny sportovat. A je jen na tobě, jaký pohyb si k vylepšování postavy zvolíš. Jestli máš radši kolektivní sporty, jdi si zahrát se svou partičkou například volejbal nebo basket na hřiště, ale jestli jsi spíš sólistka, tak zkus třeba spinning, posilku nebo jógu. Záleží na tom, co máš ráda a co ti účinně zatočí se špíčky a zároveň tě to bude bavit. Nejdůležitější je důslednost a pravidelnost! To pak špíčky mizí jako nic.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama